αυγούλα μου, χαιρετίσματα

Τη χθεσινή «Αυγή» σχολιάζει ο Ριζοσπάστης για την αναφορά που κάνει στο ΠΑΜΕ στο ρεπορτάζ της το σχετικό με τις κινητοποιήσεις κατά της επίσκεψης Μέρκελ όπου και γράφει (η αυγή): «τα μέλη του [σ.σ. του παμε] αποχώρησαν όταν ξεκίνησαν τα μικροεπεισόδια έξω από τη Βουλή, προκαλώντας τις χλιαρές αποδοκιμασίες όσων παρευρίσκονταν»…Και απαντάει ανάμεσα στ’ αλλα ο Ριζοσπάστης, με αξιέπαινη νηφαλιότητα: «Θα μπορούσαμε βέβαια να σχολιάσουμε πως «όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια», αλλά δεν είναι αυτό – μόνο – το θέμα. (…) Αυτό που την ενοχλεί για τις κινητοποιήσεις και συνολικά τον τρόπο που δουλεύει το ΠΑΜΕ για την οργάνωση των εργαζομένων, είναι πρωτ’ απ’ όλα η ολοένα και μεγαλύτερη συσπείρωση δυνάμεων στο ΠΑΜΕ, όπως έδειξαν και η απεργία στις 26 Σεπτέμβρη και οι προχτεσινές διαδηλώσεις. Οτι αποκαλύπτεται ολοένα και περισσότερο πως η γραμμή τους αποσκοπεί στη συμφιλίωση των εργαζομένων με την «ανταγωνιστικότητα» την «υγιή επιχειρηματικότητα», στην αυταταπάτη της «αναδιανομής» λες και οι μεγαλοεπιχειρηματίες θα μοιράσουν τα κέρδη τους με τους εργάτες, η σταθερή προσήλωσή τους στη λυκοσυμμαχία της καπιταλιστικής ΕΕ. Η δράση του ΠΑΜΕ αποσκοπεί στη συγκέντρωση δυνάμεων ενάντια στη μεγαλοεργοδοσία και στα μονοπώλια, αφού έτσι μόνο αποκτούν προοπτική οι εργατικοί αγώνες.(…)»

*

Από την πλευρά μου δεν θα επιδείξω αντίστοιχη νηφαλιότητα. Ούτε θα ζυγίσω τα λόγια μου με το ζύγι του «πολιτικού μου πολιτισμού». Εφόσον η «αυγή» τον δικό της «πολιτικό πολιτισμό» τον έχει κάνει πατσαβούρα, δεν της αξίζει παρά να τη μεταχειρίζονται σαν πατσαβουροφυλλάδα.

Ποιοί ήταν «όσοι παρευρίσκονταν», κυρά-Αυγή μου; Ποιανών «τ’ αυτιά χαϊδεύεις», καμάρι μου; Των κουκουλοφόρων χωρίς κουκούλες; Του εγκάθετου ασφαληταριού που μαζεύτηκε να ξεμέσει τη χυδαιότητά του κατά του ΠΑΜΕ με τραμπούκικες χειρονομίες και κραυγές «κομούνια προδότες, άστο το κομουνάκι» κι άλλα άναρθρα ξεράσματα; Και σου φανήκανε και «χλιαρές οι αποδοκιμασίες» του «παρευρισκόμενου» ασφαληταριού, «ενωτική» μου καλοφυλλάδα. Όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι κότες, αυγούλα μου, κι εσύ από τις 6/5 και μετά, ασημένια μου, έχεις μπλέξει τις γραμμές σου οχι με πίτουρα αλλά με υπονόμους, κι όποιος ανακατεύεται με υπόνομους καταντάει χαβούζα, κυρά αυγή μου. Χαιρετισμούς στον Κουρή και στον Τόμπρα, γλυκιά μου. Σε συγχαίζω.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ στο ποστ 12/10/2012 2:09μμ:

Το παραπάνω βίντεο έγινε «πριβέ» και στη συνέχεια διαγράφτηκε από το σάιτ όπου είχε αναρτηθεί, ώστε να εξαφανιστούν τα «ίχνη του εγλήματος».

https://vimeo.com/51079837

Αλλά… τα καλά το παληκάρια ξέρουν κι άλλα μονοπάτια:

https://docs.google.com/file/d/0Bwm7fpUmqhjhVTlzWUFMZHd1ZGM/edit

5 Σχόλια on “αυγούλα μου, χαιρετίσματα”

  1. Ο/Η marasagis λέει:

    Ναι ρε, κάντε το πριβέ το βίντεο μη φανεί η ξεφτίλα σας.

  2. Ο/Η TRASH λέει:

    Eνημερωτικά, το βίντεο βρέθηκε τελικά (χωρίς δυστυχώς την πανέμορφη «αναρχική» εισαγωγή του, παρά το γεγονός πως πήγαν να το κρύψουν όταν αντιλήφθηκαν το μέγεθος της βλακείας τους
    https://docs.google.com/file/d/0Bwm7fpUmqhjhVTlzWUFMZHd1ZGM/edit

  3. […] στους όρους κυριαρχίας του κεφαλαίου. Και, εξάλλου, η πράξη αποδεικνύει την ανυπαρξία σχετικών διαδαγμάτω…. Ίσα-ίσα, μάλιστα, αν υποδηλώνεται μια “μετωπική” […]


Σχολιάστε

