το συγκρότημα «ταμπούρι»

Χθες που ένιωθα την προσωπική ανάγκη να βάλω κάποιο τραγούδι όπως το τραγούδι της προηγούμενης ανάρτησης, ΒΡΗΚΑ !!! κάτι που έψαχνα από καιρό: ένα τραγούδι από αυτά που τραγουδούσε μαζί με τα αντάρτικα το συγκρότημα «Ταμπούρι» στα πρώτα μεταπολιτευτικά χρόνια.

«Είμαστε φίλοι, είμαστε σύντροφοι», ένα τραγούδι που πρωτοάκουσα σε παιδκή ηλικία κι όμως είχε μείνει αποτυπωμένο στη μνήμη μου μαζί και με άλλα από το «Ταμπούρι»: «οικοδόμοι που σκοτωνόμαστε στις σκαλωσιές του αύριο», το αντιοθωνικό «εγερθείτε αδέρφια εμπρός», «εβίβα λιμπερτά».

Είμαι βέβαιος ότι ηχογραφήσεις του «ταμπουριού» διασώζονται σε προσωπικές συλλογές. Με μια δόση «υστεροβουλίας» που όμως -υποθέτω- απηχεί κι αρκετών ακόμα τα «αιτήματα»: Τι θα έλεγαν (χωρίς παρεξήγηση) όσοι έχουν στα χέρια τους τέτοιες ηχογραφήσεις να τις μοιράζονταν μαζί μας;

2 Σχόλια on “το συγκρότημα «ταμπούρι»”

  1. Ο/Η Βαγγέλης Αλεξανδρόπουλος λέει:

    Οποίος θέλει υλικά , ηχογραφήσεις κλπ απο το συγκρότημα Ταμπουρι ας επικοινωνήσει μαζί μου. Ευχαρίστως θα έδινα αντίγραφα σε κάθε ενδιαφερόμενο. Εχω φυλάξει μέχρι και τα λάβαρα απο τα φεστιβάλ στα οποία λάβαμε μέρος !
    Βαγγέλης Αλεξανδρόπουλος , μέλος του γκρουπ , paralia7@yahoo.gr

  2. Ο/Η Victoria Cabana λέει:

    Έχω και εγώ ηχογραφημένα όλα τα τραγούδια! Σε κασέτες! Και πολλές αναμνήσεις και …προσωπικά βιώματα στις…»αποσκευές» μου!


Σχολιάστε

