Πρόκειται για «non paper» του ΣτΕ;;; – edit

Για δεύτερη φορά σήμερα  στην ιστοσελίδα της «Καθημερινής» γίνεται λόγος για απανωτές «διευκρινίσεις» προερχόμενες –υποτίθεται- από το ΣτΕ σχετικά με  την γνωστή προσωρινή απόφαση που εξέδωσε για την ΕΡΤ.

Υπογραμμίζω τη λέξη «εξέδωσε», γιατί σε αντίθεση με κάθε απόφαση, προσωρινή διαταγή κλπ, που εκδίδεται και αποτελείται από ένα συγκεκριμένο κείμενο, οι φερόμενες ως «διευκρινίσεις» του ΣτΕ ούτε φαίνεται να έχουν τυπικά εκδοθεί, ούτε κάποιο πρωτότυπο κείμενό τους έχει δοθεί στη δημοσιότητα, παρά μόνο το υποτιθέμενο περιεχόμενό τους περιγράφεται υπό τύπο ρεπορτάζ με πηγή προερχόμενη «από πλευράς» του  Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου, με «λεπτομέρειες» που «επισημάνθηκαν», «ξεκαθαρίστηκαν», «διευκρινίστηκαν», με «ορισμένους συμβούλους Επικρατείας» να «συνδυάζουν» και «τους δικαστές» να «επαναλαμβάνουν».

Επειδή, πρώτα από όλα, παρ’ ό,τι γενικά σ’ αυτή τη χώρα γνωριζόμαστε ή ίσως ακριβώς επειδή γνωριζόμαστε, δεν είναι πάντως κανείς σοβαρά διατεθειμένος να δίνει βάση στα «μου είπαν», «του είπαν», «άκουσα ότι» κλπ στα οποία έτσι κι αλλιώς επιδίδονται με σταθερότητα τα διάφορα εκδοτικά συγκροτήματα όταν αποσκοπούν στο να επηρεάσουν ή και να «παζαρέψουν» με την κοινή γνώμη…

…Γι’ αυτό το λόγο όχι απλώς καλό, αλλά και απαραίτητο θα ήταν όποια εκδοτική ή γενικά ειδησεογραφική πλευρά επικαλείται τις όποιες «διευκρινίσεις», να δώσει στη δημοσιότητα το πρωτότυπο κείμενό τους, διαφορετικά δικαιούται ο καθένας να θεωρήσει ότι πολύ απλά αυτές: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

*

*

*

προσθήκη 18-6-2013 21:32:

Όσον αφορά το περιεχόμενο των «διευκρινίσεων» που εμφανίζεται «από πλευράς» των δημοσιογραφικών ρεπορτάζ, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να δει το πρώτο δημοσίευμα εδώ και το δεύτερο, με πιο «εμπλουτισμένες» διευκρινίσεις, εδώ.

Κάθε ενδιαφερόμενος φυσικά μπορεί να αντιληφθεί ότι και στις δυο περιπτώσεις πρόκειται για τη μορφή «ερμηνείας»  την οποία επιδιώκει να καταστήσει η κυβέρνηση αποδεκτή και να προχωρήσει στην εφαρμογή της.

Επί της ουσίας δεν πρόκειται, ή για την ακρίβεια: δεν θα επρόκειτο για «διευκρινίσεις», αλλά για μια «προσωρινή διαταγή» άλλη από αυτή που εκδόθηκε χθες. Το ρεπορτάζ βρίθει από αοριστίες και αντιφάσεις που προκαλούν ακόμα μεγαλύτερη αβεβαιότητα για την πραγματική του πηγή. Από τη μια, στο πρώτο δημοσίευμα, γίνεται λόγος για διαχειριστή της ΕΡΤ που θα ορισθεί και, κατά την κρίση του και τις ανάγκες, θα διατηρήσει το υπάρχον προσωπικό ή θα το απολύσει όλο ή εν μέρει. Στην νέα βελτιωμένη έκδοση του κυκλοθυμικού απ’ ό,τι δείχνουν τα ρεπορτάζ ΣτΕ, το προσωπικό δεν θα οριστεί από διαχειριστή αλλά προσωπικά από τους Στουρνάρα – Κεδίκογλου! Και μάλιστα αυτό το προσωπικό, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, «θα προσληφθεί με σύμβαση έργου ή με σύμβαση ορισμένου χρόνου» και θα μπορεί να προέρχεται είτε από το απολυμένο προσωπικό της ΕΡΤ είτε από άλλες επιχειρήσεις του ιδιωτικού ή δημόσιου φορέα. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ όλα αυτά είναι «διευκρινίσεις του ΣτΕ»… Για να μη μένει με αμφιβολίες μάλιστα κανείς δύσπιστος «σημειώνεται» επίσης (όμως από ποιον;) στις δεύτερες υποτιθέμενες «διευκρινίσεις», ότι  όλοι οι υπάλληλοι της ΕΡΤ «είναι απολυμένοι».

Στην ίδια «δεύτερη έκδοση» αναφέρεται επίσης ότι ο «διαχειριστής» που θα οριστεί «θα κρίνει ποιος είναι ο αναγκαίος αριθμός προσωπικού (δημοσιογράφοι, τεχνικοί, διοικητικοί υπάλληλοι, κ.λπ.) για τη λειτουργία της νέας ΕΡΤ, ενώ θα καθορίσει και τον αριθμό και τα πρόσωπα που θα επαναπροσληφθούν, όπως και εκείνα που θα απολυθούν». Όμως μόνο λίγες σειρές παραπάνω είδαμε ότι το  ίδιο δημοσίευμα έχει αναθέσει αυτές τις αρμοδιότητες στους Στουρνάρα – Κεδίκογλου. Μήπως οφείλει και τρίτες «διευκρινίσεις» το ΣτΕ;

Εκεί που είναι όμως δύσκολο να γίνει πιστευτό ότι πρόκειται πράγματι για «διευκρινίσεις του ΣτΕ», είναι το σημείο όπου αναφέρεται ότι ο διαχειριστής που θα ορίσουν οι δύο υπουργοί θα «’’στρώσει τον δρόμο’’ για τη λειτουργία της νέας ΕΡΤ, όπως την προβλέπει το νομοσχέδιο, που έχει δοθεί στη δημοσιότητα». Θεωρείται όμως (και αυτό είναι σχόλιο του μπλογκ) αδιανόητο να διευκρινίζεται «από πλευράς ΣτΕ» ότι ο «διαχειριστής» θα έχει αρμοδιότητες προβλεπόμενες όχι από ισχύοντα νόμο αλλά από… νομοσχέδιο, είτε αυτό έχει είτε δεν έχει δοθεί στη δημοσιότητα!!!

Άλλο ενδιαφέρον σημείο σε μια και μοναδική παράγραφο που όπως γράφει: «ξεκαθαρίστηκε» (σημ. μπλογκ: σίγουρα; κι από ποιόν;) αφενός «ότι δεν προβλέπεται μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα να εκδοθεί απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ επί του αιτήματος της ΠΟΣΠΕΡΤ για την έκδοση απόφασης αναστολής» για να συνεχίσει αμέσως ότι «πάντως, δεν αποκλείστηκε το ενδεχόμενο να εκδοθεί μέσα στην εβδομάδα απόφαση επί του αιτήματος της ΠΟΣΠΕΡΤ για έκδοση αναστολής…».  «Ξεκαθαρίστηκε» ότι δεν προβλέπεται αλλά και δεν αποκλείεται λοιπόν.

Οι «διευκρινίσεις» συνεχίζονται «δικαιολογώντας» τους αρμόδιους υπουργούς και τον πρωθυπουργό «για το γεγονός ότι δεν έχει επανέλθει ακόμα το σήμα της ΕΡΤ». Αυτό, λέει το ρεπορτάζ επί των υποτιθέμενων διευκρινίσεων, ότι συμβαίνει διότι «δεν προβλέπεται δικονομικά κάποια ενέργεια του κ. Μενουδάκου». Αυτό είναι γνωστό! Το άγνωστο είναι η «δικονομική αρμοδιότητα» επί των συγκεκριμένων διαδοχικών διευκρινίσεων που εμφανίζουν ως τέτοιες τα περί ων ο λόγος ρεπορτάζ .  Πάντως όπως λέει το νεώτερο εξ αυτών, υπήρξαν «ορισμένοι σύμβουλοι Επικρατείας» (σε ολομέλεια; υπό τύπο δημοσκόπησης; τηλεφωνικά; αυτό δεν «διευκρινίζεται» από το ρεπορτάζ) που «θεωρούσαν την καθυστέρηση της άρσης του ‘’μαύρου’’ της ΕΡΤ δικαιολογημένη» γιατί ήταν λίγος ο χρόνος από χθες βράδυ και οι υπουργοί δεν προλάβαιναν…

Τέλος, οι δεύτερες «διευκρινίσεις» κάνουν ένα «δωράκι» στα «τρία μουσικά σύνολα της ΕΡΤ και τους εργαζόμενους στο εβδομαδιαίο περιοδικό ‘’Ραδιοτηλεόραση’’». Ενώ δηλαδή οι πρώτες «διευκρινίσεις» ανακοίνωναν ξερά ότι αυτά «δεν περιλαμβάνονται» στην προσωρινή διαταγή του κ. Μενουδάκου, στη βελτιωμένη έκδοση αναφέρουν ότι «η ‘’τύχη τους’’ θα καθοριστεί από τον διαχειριστή, που θα οριστεί από τους δύο συναρμόδιους υπουργούς», πράγμα βέβαια χρήζον νέων «διευκρινίσεων» καθώς βρίσκεται σε ευθεία αντίφαση με όλα όσα περιγράφονται στο ίδιο δημοσίευμα για την «τύχη» του προσωπικού.

Advertisements

One Comment on “Πρόκειται για «non paper» του ΣτΕ;;; – edit”

  1. […] έτσι η χθεσινή βρώμικη επιχείρηση εξαπάτησης και χειραγώγησης του αγώνα των […]


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s