Φαστ Τρακ

«μας πληρώνουν για να κάνουμε τη δουλειά μας από τον ακροαριστερό έως τον ακροδεξιό» (δημοσιογράφος ερτ). επομένως «κεντρώοι»;

μια διαφορετική εκδοχή: σας πληρώνουν για να κάνετε τη δουλειά σας από τον «παράνομο» μετανάστη και τον άνεργο έως τον τιτλούχο της λίστας λαγκάρντ.

δύσκολο να τους εξυπηρετείς όλους!

διαβολική σύμπτωση: καθαρίσανε τη χώρα από δημόσιο ρ/τ φορέα ακριβώς την ώρα του μεγάλου παζαριού για τις συχνότητες…

«σαν την κατοχή», «σαν τη χούντα»… «όπως στην ταχρίρ», «όπως στην ταξίμ». φυσική η αναζήτηση αναφορών, αλλά όταν η πράξη γράφει τη δική της ιστορία δεν υπάρχει όπως και σαν.

αντισυνταγματική εκτροπή, κυβερνητικό πραξικόπημα, στο 27% η ανεργία

πολιτιστικό πάνελ: “η εργασία είναι ιερή». γι’ αυτό τη βάζουμε στην αγία τράπεζα και δεν πατάει κανείς εκεί μέσα.

πολιτιστικό πάνελ: «θα ήταν το ίδιο αν «με ένα διάταγμα» έπεφτε μαύρο στα ιδιωτικά κανάλια, διότι είναι δικαίωμα κάποιου να θέλει να βλέπει ριάλιτι».

«ποντικοφάρμακο για τους μεγάλους και μουρουνόλαδο για τα παιδιά» (ν. άσιμος)

«εθνικό ό,τι είναι αληθινό» και δικαίωμα ό,τι καταχτιέται…

δικαίωμα ό,τι καταχτιέται, δώρα των δαναών όσα χαρίζονται

«δικαίωμά τους να τα βλέπουνε». συνειδησιακός – αισθητικός – ιδεολογικός φασισμός να τα δείχνουνε.

το «εμείς» του μακρυγιάννη ήταν κομματικό μανιφέστο. αντιπολίτευση στο κόμμα του «εγώ»

δεν υπάρχει συλλογικότητα που ασύνειδα ή συνειδητά να μην εκφράζει την μια ή την άλλη κομματικότητα.

μας λένε «το κράτος είστε όλοι εσείς», όμως το κράτος είναι όλοι αυτοί.

σύγχρονη παιδαγωγική (μανιχαϊστική νηπιαγωγείου): ακραίο το κακό, ακραίο και το καλό, καταδικαστέα άκρα και τα δύο, εμείς κεντρώοι

σύγχρονη παιδαγωγική2 («μελέτη περιβάλλοντος» δημοτικού):  ολοκληρωτική επικράτηση του κακού και ολοκληρωτική επικράτηση του καλού – αμφότερα καταδικαστέος ολοκληρωτισμός.

σύγχρονη παιδαγωγική3 («αγωγή πολίτη» γυμνασίου): ολοκληρωτική επικράτηση της εκδοτικής αλητείας και ολοκληρωτική επικράτηση της δημοσιογραφική ευθύνης – αμφότερα καταδικαστέος ολοκληρωτισμός

σύγχρονη παιδαγωγική4 (κατευθύνσεων λυκείου): Η εκδοτική δεν είναι αλητεία, είναι λειτούργημα.

 σύγχρονη παιδαγωγική5 (κατάρτισης ΑΕΙ-ΑΤΕΙ): Πώς να γίνετε δημοσιογράφος που θα υπηρετεί το εκδοτικό λειτούργημα

δημαρ σε πάνελ: «εμείς δεν είμαστε με τα άκρα, είμαστε με τη νομιμότητα». τάχατες ότι δεν έχει καταλάβει πόσο ακραία είναι η «νομιμότητα».

κυβέρνηση χατζηαβάτη στον καιρό της καπιταλιστικής «ανάπτυξης» – κυβέρνηση βεληγκέκα στον καιρό της καπιταλιστικής κρίσης (συνέχιση της ίδιας πολιτικής με άλλα μέσα)

άλλη η «δημόσια ραδιοτηλεόραση» της κυβέρνησης χατζηαβάτη, κι άλλη η «δημόσια ραδιοτηλεόραση» της κυβέρνησης βεληγκέκα.

για την πρώτη η «σχετική αυτονομία» του μέσου είναι εργαλείο ιδεολογικής ενσωμάτωσης του λαού στην αστική κυριαρχία. για την δεύτερη το μέσο είναι εργαλείο «ιδεολογικής» στήριξης της καρπαζιάς.

τα τσιφλίκια δεν είναι τσιφλίκια κανενός – ιδιοκτήτης είναι μόνο ο λαός

νέο αλχημιστικό πρόβλημα: η διεξαγωγή του αντιλαϊκού πολέμου της αστικής εξουσίας με δημοκρατικά όμως μέσα. αντιλαϊκός πόλεμος χωρίς όμως να πλήττεται και η δημοκρατία…

«ανεξάρτητη αρχή» = η εξάρτηση που αποστομώνει. εκδήλωση της βούλησης του υπέρτατου όντος; και τότε τι στο διάολο είναι το κράτος;

νέος ορισμός της τρομοκρατίας: η είσοδος στην πλατεία ταξίμ.

το στε έκανε το μαύρο άσπρο.

η ελλάδα είναι μια ευρωπαϊκή χώρα που «εμπλουτίζει» το ευρωπαϊκό κεκτημένο καθημερινά.

λιθαράκι λιθαράκι ορθώνεται το «ευρωπαϊκό κεκτημένο» όλο και πιο απειλητικό

«αναδιάρθρωση» από το bbc – σύνθημα σύγχρονου γρεκιλισμού

ο αντωνάκης ο σαμαράς δεν έχει διαβάσει το «λάθος» του αντώνη του σαμαράκη

Advertisements


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s