Έλα σπίτι μου, Έντουαρντ Σνόουντεν!

Έλα σπίτι μου, Έντουαρντ Σνόουντεν! Εγώ δεν είμαι πρεσβεία ούτε  κυβέρνηση ιμπεριαλιστικής χώρας, ούτε χώρας ούτε «ένωσης» χωρών που μπορεί να καμφθεί από τις πιέσεις του αμερικανο-πολιτειακο-ενωσιακού ιμπεριαλισμού, εμένα δε με παρακολουθεί κανένας! Έλα σπίτι μου, είσαι ευπρόσδεκτος να μοιραστούμε το οικιακό μου άσυλο, και να το υπερασπιστούμε μέχρι τέλους μ’ όποια μέσα διαθέτουμε, στην πραγματικότητά μας ή στη φαντασία μας. Δεν έχω πρεσβεία στο Ναϊρόμπι να σε πετάξω έξω στα νύχια των εχθρών σου, δε θ’ αφήσω ξένα στρατεύματα να περάσουν πάνω απ’ το σώμα μου για να σε πιάσουν, δεν είμαι κείμενο υπογραμμένο από την πλειοψηφία των βουλευτών που σε καλούν στη χώρα τους για να σε διώξει η κυβέρνησή της και να σε παραδώσει στους κυνηγούς σου. Έλα σπίτι μου Έντουαρντ Σνόουντεν, έλα να υπερασπιστούμε το οικιακό μου άσυλο μέχρι την κατάλυσή του με όλα τα μέσα που διαθέτουμε.

Εγώ θα πηγαίνω για ψώνια και θα λέω πως είσαι μακρινός ξάδερφος μου που ήρθε από την Αμερική, λόγω της κρίσης. Έλα σπίτι μου Έντουαρντ Σνόουντεν.

Σχολιάστε

